سلام

سلام تست میشه
نظرات 7 + ارسال نظر
پویا پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:33 ب.ظ

سلام نازی جانُ
نمیدانی از غم فراقت در این غربت چه میکشم
با این آهنگ زیبا هم که گذاشتی آدم یاده خاطراتش میفته
web log جدیدتو هم تبریک میگمُ قشنگه
ان شاالله پروژه های بزرگتر به زودی
دوست دارم
پویا

امیررضا(امیرجوون ۹۹) پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:20 ب.ظ

سلام
احوال شما چطوره ؟ خوبید که ؟ جات خالی سرما خوردم :(
ولی اومدم تو سایت تو انگار استامینوفن بود :)
اسمش خیلی آرومه بعد خدا گفته به دربا نگاه کردن عبادت هست اونم چون رنگش آبی هست.
به امید روزهای خیلی خیلی... قشنگ برای تو
که آبی ترین،مطمئنترین، آروم ترین ، و مهربون ترین قلب تو این زمونه داری.
به امید وقتهای که همش با رنگ آبی پر و لبریز بش.
امیر رضا

برهان هاشمی جمعه 22 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:36 ب.ظ

سلام گرم منو از این ور آب های خلیج همیشه نیلکون فارس بپزیر.

نازی جان

من سایت تو رو دیدم جیلی جالب و دیدنی بود حست خواهذ شداسمی که براش انتخاب کردی قشنگه و از رنگی که استفاده کرد. خلاصه بگم حرف نداره. لابته بگم این سایت هنوز کار داره که با تلاش خودت او نو کامل تر خواهی کرد و از منهم هر کمکی بر بیاد با کمال میل هاظر هستم کمکت کنم و در آخر برات آرزوی موفقیت میکنم.

غریبه چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 08:13 ق.ظ http://www.____.com

سلام .
خواستم جایی پیغام گذاشته باشم که بقیه کمتر پیام بزارند .
وبلاگت خیلی قشنگ و عاطفیه !!!!!!!!!
و اشعارت هم تووووووووپپپپپپ
امیدوارم که همیشه موفق باشی ...
ما به هم نمیرسیم آخر بازی همینه !
آخر عشق دوتا خط موازی همینه !!!

سهیل چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 08:26 ب.ظ

سلام عزیزم امیدوارم همیشه خوش و سلامت باشی
راستش در یک کلام بگم عالیه ........
شعرات حرف نداره............!
امیدوارم همیشه موفق باشی
دوستدار تو سهیل

محسن جمعه 29 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:20 ب.ظ

سلام عزیزم سلامی به زیبایی روزآشنایی
ای کاش تمام آدمای دنیا مثل تو بودن . ای کاش هر وقت تنها میشوم تو همیشه پیش من باشی.
عزیزم تو زیباترین روزها رو به من هدیه کردی.
به امید روزی که بتونم واقعا جبران کارهای تو عزیزم را بکنم.
برای بار اول میگم دوستت دارم.............
برای همه میگم.....دوستت دارم.............
برای همیشه........................
ای بهترینم...........

محمد سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام فکر میکنم سرت شلوغه اگه دوست داشتی با من تماس بگیر
محمد
کوه دربند
کافه مرتضی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد